Specialista/ka klientského centra s AJ - pasivní linka


 

Jsme přední poskytovatel prémiové zdravotní péče v ČR. Našim zaměstnancům nabízíme moderní prostředí, vyspělé technologie, nadstandardní benefity a lidský přístup. Podporujeme vzdělávání našich kolegů, abychom mohli i nadále zvyšovat kvalitu pro naše klienty.


Co bude Tvou náplní práce:

  • telefonická péče o klienty společnosti v ČJ a v AJ
  • pasivní linka - nic neprodáváte, vyřizujete především příchozí hovory
  • objednání či zrušení schůzek klientů na našich klinikách i v externích zařízeních a u smluvních lékařů
  • poskytování informací a konzultací klientům
  • zpracování online objednávek
  • emailová komunikace s klienty

Co od Tebe očekáváme:

  • týmový a kolegiální přístup
  • min. ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • komunikativní znalost AJ - denní komunikace po telefonu a emailu s našimi klienty
  • dobré komunikační schopnosti a příjemný projev
  • ochotu pomáhat a řešit požadavky klientů
  • vzdělání či praxe ve zdravotnictví výhodou nikoli podmínkou
  • samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
  • uživatelská znalost PC (Word, Excel, internet)
  • trestní bezúhonnost

Co ti můžeme nabídnout:

  • práci na HPP - plný pracovní úvazek nebo kratší minimálně 30 hodin týdně
  • fajn kolektiv, příjemné pracovní prostředí
  • možnost částečné práce z domova
  • zázemí v organizaci s dloholetou praxí
  • stravenkový paušál
  • karta Multisport
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
  • nadstandardní zdravotní péče
  • občerstvení na pracovišti
  • nástup dohodou

Sponsored Ads


 

.

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال