Do našeho týmu na hledáme novou kolegyni/kolegu, neodmyslitelnou podporu servisního oddělení vozidel značky Hyundai.
Práci máme dost pestrou a zajímavou, proto hledáme parťačku/parťáka, která se nebojí práce, baví ji každodenní kontakt s lidmi a uvítá pracovat v mladém kolektivu.
Jaký/a by náš kandidát/ka měl/a být?
- pečlivý, zodpovědný se smyslem pro detail
- člověk, kterému není cizí každodenní kontakt se zákazníky
- organizačně schopný se středně pokročilou znalostí PC (prioritou je Excel)
- se středoškolským vzděláním
- držitel řidičského průkazu sk. B
Co bude Vaším úkolem?
- objednávání klientů na servis vozidel
- řešení požadavků klientů (termín objednání, rozsah práce, zapůjčení náhradního vozu aj.)
- zapůjčování náhradních vozidel servisu
- fakturace zakázek smluvním partnerům
- reporting dle požadavků vedoucího servisu
- následná péče - např. kontaktování klienta po provedeném servisu
- administrativní činnost spojená s činností oddělení
- práce na směny = ranní (od 6:30 do 15:00) / odpolední (od 9:30 do 18) od pondělí do pátku
A co Vám za to rádi nabídneme?
Férové mzdové ohodnocení dle uskutečněných prodejů, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky a služby (kovářova kobyla přeci nemůže chodit bosa), vzdělávací kurzy, vydařené pravidelné firemní akce, 5. týden dovolené po prvním roce práce u nás, příspěvek na stravování (99,-/den), pojištění odpovědnosti za škodu vůči zaměstnavateli, zaměstnanecký benefitní program (6000,- ročně) a super tým k tomu.
Pokud Vás pozice zajímá, těšíme se na Vaši odpověď – věříme, že najdeme společnou řeč.