O této pozici
Chceš pracovat v prostředí mezinárodní společnosti? Baví Tě svět čísel?
Seznam se s námi – jsme jiní, jsme Mazars a právě teď hledáme nové kolegy!
CO TĚ U NÁS ČEKÁ?
- Komplexní zpracování účetní agendy klientů (přijaté faktury, sklady, banka, cestovní příkazy)
- Zpracování měsíčních daňových přiznání (DPH dle české legislativy)
- Asistování při přípravě účetních výkazů a přílohy k účetní závěrce
- Základní komunikace s klienty a úřady státní správy
- Spolupráce s auditory a daňovými poradci.
HLEDÁME PRÁVĚ TEBE?
- Máš SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- Umíš komunikativně anglicky (ústní i psaná forma)
- Máš pokročilé znalosti českých účetních a daňových předpisů
- Máš 1 – 2 roky praxe na obdobné pozici
- Ovládáš MS Office (především Excel)
- Znalost softwaru Helios – výhodou
CO TI NABÍZÍME?
- Práci, která tě bude bavit, a při které uplatníš své znalosti a zkušenosti v mezinárodní společnosti
- Skvělý kolektiv a přátelské prostředí (rádi spolu posedíme po práci či si společně zajdeme zasportovat)
- Kariérním ambicím se u nás meze nekladou, podpoříme a oceníme tvé nadšení a disciplínu!
- Propracovaný systém vzdělávání (Mazars University, externí školení)
- Zajímavý balíček benefitů (systém kafeterie, firemní akce, stravenky, káva a čaj na pracovišti, mobilní telefon…)
- Možnost home office až 2 dny v týdnu
- Lokalita – Florenc
Zaujali jsme Tě? Pošli nám svůj životopis a staň se jedním z nás!
Termín nástupu: dle dohody
Oddělení Human Resources | Mazars
Michaela Paterová
HR Senior
+420 224 835 730 michaela.paterova@mazars.cz
Pobřežní 3 | 186 00 | Praha 8 |
HR Senior
+420 224 835 730 michaela.paterova@mazars.cz
Pobřežní 3 | 186 00 | Praha 8 |